Nový prírastok do našej australáckej rodiny

10.11.2012 14:52

Aktualizácia 26.12.2012

Fenečka sa už definitívhne zabývala do našej existujucej svorky a naplno prejavila svoj šteňací temperament :))Rozhodla som sa ju volať Kara, ale pre každého z nás v rodine má iné meno,mama ju volá Kusaj,lebo momentalne jej idú zuby a  všetko hryzie, brat zase ,, Ancikrist,, lebo ked sa rožčertí ,nie sú s ňou žarty. Straty na hmotných veciach už nie sú nezanedbateľné / kábel od internetu, x ponožiek a spodných gatiek-fakt neviem,kam na ne chodí, čapice a rohy parkiet, 2 plyšové ovečky na hranie, moje papuče/ na tomto mieste by som ešte raz chcela poďakovať p. Bohunke Huňkovej za Goodieho, teraz keď ich porovnávam,tak Goodie je a bol bezproblémové zlatíčko :))

Kara je hodne ukecaná, umrnčaná a rada si presadzuje svoje, avšak tu narazí u Goodieho na beton,lebo ten si nenechá zo sebou len tak mávať,po pár nedorozumeniach sa už zladili a malá čertica vie, čo si môže a čo nie voči nemu dovoliť.Na druhej strane som si však aj všimla,že popri nej aj trošku ožil a má náladu sa pohraťs ňou, miestami mu aj chýba. Jediná nešťastná je naša Gina, ktorá štenata fakt nemusí a vyhýba sa jej. No Kara sa nevyhýba jej a stále sa snaží ju zatiahnuť do hry.Arči to má u prdele,stačí mu,keď po nej zašteká a má od nej pokoj.

 

10.11.2012

Nakoľko Goodie už dosiahol vek dospeláka aj keď sa miestami správa ako šteňa,

rozhodla som sa pre ďalšieho australáčika,tentoraz fenku vo farbe blue merle.

Od konca októbra teda obýva náš bytík aj Alida Cream Caramel,fenečka blue merle

z CHS Cream Caramel z Cífera. Zatiaľ si obaja na seba ešte zvykajú.